مجله

راهنمای خرید لباس راحتی خانگی

راهنمای خرید لباس راحتی خانگی

 

لباس راحتی خانگی برای خانم ها باید از اهمیت زیادی برخوردار باشد. با پررنگ شدن فضای مجازی در زندگی ما, اهمیت این موضوع بیش از پیش مشخص می شود. ممکن است در خانه خود نشسته باشید و هوس سلفی گرفتن کنید! پوشیدن لباس شیک فقط مختص مهمانی و مجالس نیست. در عصر حاضر نمی شود فقط به لباس های مجلسی توجه کرد و نسبت به لباس های راحتی بی توجه بود. شما باید در خانه هم بهترین خود باشید و از پوشیدن لباس های کهنه و بی کیفیت خودداری کنید. لباس خوب و زیبا بپوشید تا روحیه بهتری داشته باشد و از این طریق اعتماد به نفس بیشتری به خود دهید. روحیه شاد باعث تزریق انرژی می شود و متعاقبا این انرژی شما را برای ادامه زندگی و انجام دادن کارها به بهترین شکل یاری می کند.

پس بهتر است سری به کمد لباس های خود بزنید و با توجه به قانون عدم انباشتگی, لباسهای مندرس و رنگ و رو رفته را دور بیندازید و به فکر خرید لباس های راحتی خانگی شیک و زیبا باشید. شما باید در هر حال به فکر استایل خود باشید. پوشیدن لباس های نو و شیک در خانه شما را شاد و سرزنده نگه می دارد. باید این نکته را به یاد داشته باشید که در یک لباس زیبا و مناسب صدرصد احساس بهتری نسبت به خودتان خواهید داشت. بنابراین خرید لباس زنانه یک روش ساده و در دسترس برای بهتر شدن حال روحی‌تان است.

 

راهنمای خرید لباس راحتی خانگی

 

 

جنس لباس خانگی را در نظر بگیرید

در نظر گرفتن جنس لباس راحتی بسیار مهم است. راحت بودن در لباسی که پوشیده اید برای انجام کارها اهمیت ویژه ای دارد. شما باید در خانه راحت باشید, پس جنس لباسی که پوشیده اید باید راحت و خوب باشد تا این راحتی به شما منتقل شود. بهترین پارچه برای لباس راحتی الیاف طبیعی مثل نخ و پنبه می باشد. زیرا لطافت خوبی دارند و به دلیل اینکه اجازه عبور هوا به داخل لباس را می دهند, تعریق زیاد نمی کنید و حساست زا نیستند. از این نکته هم غافل نشوید که لباس که برای خانه انتخاب می کنید حالت کسشانی هم داشته باشد تا در موقع انجام کارها انعطاف از خود نشان دهد و راحت باشید.

از بدترین نوع پارچه برای انتخاب لباس راحتی خانگی الیاف مصنوعی مثل نایلون و پلی استر می باشد. جنس زمختی دارند و اجازه عبور هوا را به داخل و خارج لباس نمی دهند به همین دلیل در فصول گرم مثل تابستان باعث تعریق زیاد می شود. و همین موضوع عدم راحتی را برای شما به دنبال دارد.

سایز لباس خانگی را در نظر بگیرید

یکی از نکات مهم دیگر در انتخاب لباس راحتی سایز آن است. پیشنهاد می کنیم یک سایز بزرگتر انتخاب کنید تا راحتی بیشتری داشته باشد. لباسی های تنگ و چسبان ممکن است در طول روز و ساعت های طولانی برای شما آزار دهنده باشد ولی لباس گشاد و آزاد حس راحتی بیشتری به شما انتقال می دهد.

لباس خانگی با کیفیت انتخاب کنید

شاید با خود فکر کنید که به جای یک لباس خانگی گران قیمت, چند لباس ارزان قیمت متنوع بخرید. این فکر ممکن است از نظر اقتصادی جذاب بنظر برسد ولی در نظر داشته باشید لباس خانگی ساعت های بیشتری باید برتن شما باشد و شاید تقریبا هر روز باید عوض شود و شسته شود. لباس های ارزان قیمت بی کیفیت با یک تا دوبار شستن رنگ و روی خود را از دست می دهند. پس عمر خیلی کمتری دارند. لباس های باکیفیت خانگی هم عمر بیشتری دارند هم اینکه بر تن شما شیکتر و زیباتر دیده می شود و احساس ارامش بیشتری به شما هدیه می دهند.

لباس هایی با رنگ های روشن و شاد انتخاب کنید

پوشیدن لباس های شاد و خوش رنگ روحیه شما را هم شاد می کند. به شما انرژی می دهد و همچنین اهالی خانه با دیدن رنگ های روشن و شاد هم لذت می برند. شما ساعت های طولانی را در خانه و در لباس خانگی به سر می برید پس باید رنگی هایی مثل زرد, سفید, صورتی, قرمز و آبی…را انتخاب کنید که از دیدن آنها خسته نشوید و حس آرامش به شما انتقال دهد. رنگ های تیره مثل مشکی, سورمه ای و …شاید برای مهمانی رسمی و مجالس مناسب باشد ولی برای لباس خانگی اصلا مناسب نیست.

 

لباس هایی با رنگ های روشن و شاد انتخاب کنید

 

قیمت لباس راحتی خانگی را در نظر بگیرید

برای خرید لباس راحتی باید بتوانید به چندین فروشگاه لباس سر بزنید تا لباس مورد نظر خود را با کیفیت خوب و قیمت مناسب خریداری کنید. صرفا به دنبال لباس با قیمت بالا نباشید چراکه قیمت بالا کیفیت را تضمین نمی کتد. اگر در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا و یا به دلیل مشغله زیاد امکان خرید حضوری را ندارید, می توانید چندین فروشگاه اینترنتی را جستجو کنید و قیمت های آن ها را با هم مقایسه کنید، سپس مناسب ترین فروشگاه را برای خرید انتخاب کنید. فروشگاه اپونتیا انواع لباس زنانه خانگی و راحتی را با بهترین قیمت بازار به شما ارائه می دهد.

در هنگام خرید لباس راحتی به فرم بدنتان توجه کنید

اگر فرم بدن خود را به درستی بشناسید, به راحتی می توانید لباس مناسب خود را پیدا کنید. اطلاع از فرم بدن به شما کمک می کند لباس هایی را انتخاب و خرید کنید که شما را زیباتر و جذابتر نشان دهد. انواع فرم های بدن شامل گلابی, سیب, مستطیل, مثلث وارونه و ساعت شنی می باشد. در نظر داشته باشید که قواعد لباس پوشیدن برای هر نوع فرم بدنی با یکدیگر فرق می کند. به طور مثال لباسی که برای فرم گلابی مناسب است به هیچ وجه برای فرم بدن مثلث وارونه مناسب نیست.

 

در هنگام خرید لباس راحتی به فرم بدنتان توجه کنید

 

قد خود را در هنگام خرید لباس در نظر بگیرید

اگر قد بلندی دارید و دوست ندارید بیش از اندازه در خانه بلندتر به نظر برسید بهتر از از انتخاب لباس های راه راه عمودی خودداری کنید. اگر اندام تپلی دارید بهتر است از پارچه چهارخانه ریز یا رنگ های تیره در لباس های خود استفاد کنید. اگر قد کوتاهی دارید و دوس دارید در منزل قد بلندتر دیده شوید, بهتر است از لباس هایی یک رنگ و یا ست استفاده کنید. مثلا تاپ و تیشرت زنانه با شلوار همرنگ بپوشید. پوشیدن رنگ هایی که شبیه به هم هستند در بلندتر دیده شدن شما تاثیرگذار می باشند.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید